Thinking difference, Analysing matters, Finding solutions

this blog is dedicated to my personal life and computer security research

Thinking difference, Analysing matters, Finding solutions

this blog is dedicated to my personal life and computer security research

Debian GNU Linux 5.0 Beta

سلام .
حتماًَ همتون میدونین که تیم Debian نسخه بتا رو از lenny در اختیار عموم گذاشته .
هنوز خودم ازش استفاده نکردم و در حال دانلود این نسخه هستم ، ولی با توجه به کیفیتی که Etch داشت صد در صد این هم باید امکانات جالبی داشته باشه .
به هر حال من که بهتون پیشنهاد میکنم دانلود کنین چون ضرر نمیکنین .
این هم از لینک دانلود این نسخه .
http://cdimage.debian.org/cdimage/lenny_di_beta2/i386/iso-dvd/debian-LennyBeta2-i386-DVD-1.iso

زنده باد لینوکس .

موفق باشید .

- RadioActive
نظرات 1 + ارسال نظر
هادی سه‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 06:10 ق.ظ http://manotomamishavim.blogsky.com

سلام دوست خوبم .در مورد موضوع وبلاگت کار قابل تحسینی انجام میدی .من که استفاده کردم فکر میکنم در وبلاگ منم بتونی چیزای جالبی رو پیدا کنی
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد