Thinking difference, Analysing matters, Finding solutions

this blog is dedicated to my personal life and computer security research

Thinking difference, Analysing matters, Finding solutions

this blog is dedicated to my personal life and computer security research

معرفی و شروع

سلام به همه .
خسته نباشید .
من اومدم توی اولین حرفایی که باهم میزنیم یه سری حرفا بزنم به عنوان اتمام حجت .
من این وبلاگ خراب شده رو باز کردم که توش هر مطلبی که دوست دارم بنویسم پس تعهد به کسی ندارم که چی مینویسم یا چی نمینویسم .
اول بگم ، من بیشتر اینجا اومدم که برنامه هایی که مینیسوم بذارم ، در مورد برخی چیزا براتون توضیح بدم و برخی مطالب در مورد زندگیم رو بنویسم .
خوشحال میشم نظرتون رو در مورد وبلاگم بدونم ، در مورد مطالبی که مینویسم و شما محبت میکنین و میخونین .
یه مطلب و مورد کوچیک : به عنوان برادر کوچک و یا بزرگ شما ازتون خواهش میکنم در مورد اطلاعات شخصی من از من سوال نکنین ، هر کسی یه جوری دوست داره زندگی کنه و من دوست دارم اینطوری زندگی کنم که کسی منو نشناسه .
پس محبت کنین در این مورد سوال نکنین و بذارین مثل خود شما راحت باشم ، من اینطوری راحتم که همینطوری و با نام RadioActive مطلب بنویسم .
به هر صورت ، این وبلاگ محلی برای مطالب دلخواه من هست و شما هم میتونین سر بزنین ، سر بزنین خوشحال میشم.
اسم RadioActive رو هم به این دلیل روی خودم گذاشتم که عاشق این اسم هستم .
این هم از اولین مطلب ...
نظرات 1 + ارسال نظر
مدی جمعه 21 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 03:46 ق.ظ http://www.mahbed.blogsky.com

خوبه
شروع وبلاگتون رو تبریک می گم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد